det fina i Livet.

Idag är en glad och bra dag. Sitter här och dricker te, skolan har varit ovanligt bra och positiv, och ikväll ska jag se på "livet blir bättre" och så ska jag träffa andre. Underbar dag också då alltså. (FÖRUTOM ALLT PLUGG)
Här kommer saker jag ser fram emot under detta året.. (som jag har uppbokat hittils) hoppas jag inte glömmer något...............

(DENNA VECKAN)
1. Torsdag. Konfaåterträff! <3 <3 <3
2. Fredag. Fika och te mys hemma hos mig, med 8 andra underbara vänner.
3. Lördag. Träffa JoAnna.
4. Söndag. Gudstjänst med Sigrid och sedan träning på gerda med henne.

(NÄSTA VECKA)
Tisdag. Intervju av journalist! (Där jag och Maja sedan hamnar i sydsvenskan)
5. Torsdag. Konfaträff med alla konfirmander.
6. Fredag. Fest!!! (TAGGA)

(NÄSTA VECKA IGEN)
7. Fredag. Sova på nöbbelövsgården med alla ledare.
8. Lördag. ÅKA TILL DALARNA MED KONFAN!! <3 <3 <3 <3 <3 <3
MIN SYSTER KOMMER HEM <3

(MAJ)
9. Min födelsedag.
10. Konfirmanderna som konfirmeras.

(JUNI)
11. V med tjejerna <3
12. Taize, Frankrike (HOPPAS!!!!)
+ SOMMARLOV <3

(JUNI,JULI,AUGUSTI?)
13. Östholmen med Majsa
14. Blekinge med JoAnna
15. Varberg med Johanna
16. Utomlands med familjen

(SEPTEMBER)
17. Mammi fyller 50 och vi kommer åka utomlands.
18. Min och Idas traditionella Namnsdagsfest!


Kommentarer
Ida 2

Puss på vårans namsdagsfest!

2012-02-01 @ 18:54:27
URL: http://zazu.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0