Fall down

Jag sitter med den ständiga koppen te i min hand och låter det varma vattnet skölja ner längs min hals och göra mig varm inombords.
Jag tittar ut.
Idag saknar jag dig.
Idag är en sådan dag, då saknaden faller över som en våg av känslor. Ibland är det så. Dagarna kommer inte lika ofta som förut, men tårarna rinner ändå.
Skulle jag någonsin sluta sakna dig?
Jag låter musiken i mina hörlurar ta över tankarna och lyssnar intensivt på innebörden.
Vad trodde jag egentligen? Även den
Handlade om saknad.



Kommentarer
Olivia

du kommer alltid sakna personen, men det kommer bli bättre. lättare, men den finns alltid där.

jag finns här, alltid. <3<3<3

2012-04-12 @ 20:00:21
URL: http://barabubbel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0