I will never find someone like You

Hade en fin kväll med majsa. Vi gick en lång promenad och pratade om allt. Sedan satte vi oss på en bänk och drack monster och käkade tuggummi. När vi tröttnade på det gick vi hem till maja och åt kvällsmat och sedan snackade vi kvällen ut. Och precis det som vi snackade om majsa, så älskar jag våra fina pratstunder. De dära som jag bara kan ha med dig. Du betyder så förbaskat mycket för mig. Jag älskar dig vännen. Tack för en otrolig mysig kväll <3
nu ska jag skriva dagbok.
godnattkram.


Kommentarer
majsa

ÄLSKAR DIG IDA. kvällen va superfin, tycker om dig så mycket , min ängel <3 längtar till torsdaaag ! puss <3<3<3

2011-12-28 @ 00:51:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0