10 Sanningar om mig själv

1. Jag är en riktig kramis. Älskar att kramas! (ja, ni ser ju på bilden). Kan inte gå igenom en dag utan kramar.
2. Jag har komplex över min tunga.
3. Jag hatar att ha stökigt på mitt rum, så jag städar jätteofta.
4. När jag är ensam hemma låtsas jag att jag står på scen och sjunger.
5. Jag älskar att gå osminkad hemma.
6. All musik är min drog. Speciellt lugna, fina låtar.. De som berör.
7. När jag väl börjat sakna någon, kan det gå flera år tills det går över. Även om jag träffar personen.
8. Älskar att skriva långa fina texter till människor som blir berörda av det. Men jag älskar även att få texter, det gör mig jätterörd.
9. Jag mår jättebra inombords när jag får hjälpa människor som är ledsna.
10. Jag har en tendens att jag alltid måste säga Hej, puss älskar dig, till min familj när vi har pratat i telefon och jag måste lägga på.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0